Legging tijdens de eredienst

Ds. H. Paul / Geen reacties

Vraag

Het dragen van leggings in de eredienst en dan ook onder steeds kortere rokken. Ik vind dit echt niet kunnen. Wat vindt u?

Graag beantwoord door een dominee van de Ger. Gem.

Antwoord

Beste vraagstel(ler)ster,

Ik onderschrijf uw mening. Het is een tendens die onder ons geen ingang behoort te vinden. Zeker niet bij het gaan naar Gods huis. Ds. Van Aalst heeft is daar in de Saambinder enkele maanden geleden uitvoerig op ingegaan. Die artikelen zijn op te vragen.

Hartelijke groeten,
Ds H. Paul

Zie ook: 'Mogen meisjes een legging dragen?'

Tags in dit artikel:

kerkdienstkledinglegging