Vrouw wil geen seks

Ds. P. Koeman / Geen reacties

Vraag

Mijn vraag is destijds (28-8-2004) beantwoord door ds. Den Boer. We verkeren jammer genoeg nog steeds in dezelfde situatie. Mijn vraag nu is: Als je vrouw geen gemeenschap of seks wenst is zelfbevrediging dan nog zondig? Ik verneem graag een antwoord aangezien ik er niet uit kom.

Antwoord

Als antwoord op uw vraag het volgende. Ik begrijp dat er in uw relatie met uw vrouw een spanningsveld bestaat. De door u voorgestelde ‘oplossing’ is echter geen oplossing die werkelijk soelaas biedt. Evenmin zal het uw geweten rust geven, omdat het ook geen bijbelse weg is.

Het lijkt mij veel beter dat u uw huisarts consulteert. Wanneer dat te gevoelig voor u, of u beiden ligt, kunt u een seksuoloog om raad vragen. Bij Eleos is een terzake kundige met betrekking tot deze problematiek.

Met vriendelijke groet en sterkte bij deze problematiek die u en uw vrouw bezighoudt.

Ds. P. Koeman

Lees meer artikelen over:

zelfbevrediging