Ontharingsmiddelen schadelijk voor je gezondheid

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Er zijn tegenwoordig heel wat ontharingsmiddelen. Kunnen deze niet schadelijk zijn voor je gezondheid?

Antwoord

Op zich zijn de gangbare ontharingsmiddelen niet schadelijk voor de gezondheid, mits ze gebruikt worden volgens de voorschriften. Dat wil niet zeggen dat ze geen klachten kunnen geven. Die klachten zijn echter lokaal, hetzij door de werking zelf hetzij door persoonlijke gevoeligheid.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

beharing