666 tegels

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Ik ben nogal bijgelovig en zie overal duivelse dingen achter. Zo kwam ik erachter, dat mijn badkamer 666 tegels had en ik heb er één uitgesloopt. Denkt u dat ik hulp moet zoeken?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ja, bij de Heere: verlos mij van al mijn misdaden, Psalm 39 vers 9: (39:9) “Verlos mij van al mijn overtredingen; en stel mij niet tot een smaad des dwazen.”

Ds. W. Pieters

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Elspeet
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden: