Bang voor herkenning in vragenrubriek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Bij welke mensen (en dan wil ik graag namen weten) komt je vraag als eerste terecht? Dit wil ik weten zodat iemand mij niet kan herkennen.

Antwoord

Beste vraagsteller. Jouw vraag komt terecht bij de redactie van de Vragenrubriek. In principe wordt de vraag gelezen, geredigeerd en doorgestuurd door slechts één redacteur. In de zes jaar dat Refoweb bestaat is het nog niet voorgekomen dat iemand door de redactie herkend werd aan het stellen van zijn/haar vraag. Problemen zijn vaak niet uniek.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb