Als je vriend spontaan een zaadlozing krijgt als je met elkaar zoent, ben je dan...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Als je vriend spontaan een zaadlozing krijgt als je met elkaar zoent, ben je dan te ver gegaan? Is het een teken dat je te intens met elkaar bezig bent (we hebben bijna drie jaar verkering)? En als hij nu last heeft van een spontane zaadlozing (soms al als we pas even bij elkaar zijn), wil dat dan ook zeggen dat hij bij seksuele gemeenschap ook last heeft van vroegtijdige zaadlozingen? Alvast dank voor uw reactie.

Antwoord

Deze vraag heb ik in juni beantwoord. Zoek in het archief van de Vragenrubriek om het antwoord te vinden of kijk in de subrubriek “Seksualiteit voor het huwelijk”.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

seksualiteit voor het huwelijk