Helemaal boven aan mijn been, richting mijn schaamlippen, heb ik een stukje over...

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Helemaal boven aan mijn been, richting mijn schaamlippen, heb ik een stukje overtollig huid zitten, denk ik. Het is 1 millimeter groot en heeft dezelfde kleur als mijn huid. Het zit met een klein gedeelte aan mijn huid vast. Hoe kan ik dit verwijderen? Het kan geen soa zijn.

Antwoord

Het is waarschijnlijk een klein fibrooompje, is onschuldig, sommige mensen maken ze gemakkelijk in lies (en soms ook hals en oksel). Je kunt ze laten zitten, of met een fijn schaartje gewoon afknippen (kan even iets bloeden). Dokters branden ze ook wel eens weg.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch