Seks twee weken voor het huwelijk

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is seks voor het huwelijk toegestaan als je over twee weken gaat trouwen, dus je weet toch al dat je voor elkaar bestemd bent...?

Antwoord

Wat zou het jammer zijn nu je het al zo lang hebt volgehouden om geen gemeenschap te hebben, om het dan zo vlak voor het huwelijk alsnog te hebben. Het punt is niet of je zeker bent van elkaar, want dat ben je al veel langer, maar het punt is hoe je zonder Gods Zegen al aan het huwelijks leven kunt gaan beginnen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

seksualiteit voor het huwelijk