(...) Ik zoek een reformatorische gemeente. Maar ik zoek wel een gemeente die op...

Ds. P. Koeman / Geen reacties

Vraag

Weet u een gemeente in de directe omgeving van Ede die een open gemeente is? Ik zoek een reformatorische gemeente. Maar ik zoek wel een gemeente die open is. En waarin men oog heeft voor elkaar. Weet u een gemeente?

Antwoord

In antwoord op je vraag zou ik je willen aanraden contact op te nemen met ds. J. E. de Groot, Willem Marislaan 15, tel.0318 636623. Hij is een collega die vanuit de bijbelse gegevens de gemeente mag leiden en -wat ik weet- zorg draagt met anderen voor een open gemeente, waar oog, oor en hart voor elkaar is. Naast hem zijn er in Ede ook andere collega's die dit proberen gestalte te geven.

Ik hoop dat je met deze informatie uit de voeten kunt. Gods zegen toegewenst.

Met hartelijke groet,
Ds. P. Koeman