Ik heb een vraag over zweethanden en -voeten. Bijna altijd heb ik hier last van....

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over zweethanden en -voeten. Bijna altijd heb ik hier last van. Ik heb het dan niet warm, maar vaak juist ijskoud. Ik vind dit erg lastig. Ik heb hier altijd al last van gehad. Twee keer heb ik er iets voor gehad van de dokter. Die zegt dat er verder niets aan te doen is. Maar pas zag ik op een dermatologensite dat er nog wel behandelingen voor zijn. Is dit inderdaad mogelijk? Of heeft u andere tips wat ik hier tegen kan doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het is inderdaad een lastig en hinderlijk probleem. Er zijn verschillende lokale middelen op de markt, dus bedoeld om plaatselijk toe te dienen. Ik weet niet wat tot heden is gebruikt. Daarnaast zijn er meer specialistische benaderingen, bv. met botuline. Daar zit soms een financieel probleem aan. Tip: ga met de gegevens van de dermatologensite naar de huisarts. Misschien kan die er iets mee. Wellicht kan een doorverwijzing zinvol zijn om met een dermatoloog het probleem te bespreken.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch