Ik voor u, daar gij anders de eeuwige dood had moeten sterven

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar kan ik de tekst vinden: “Ik voor u, daar gij anders de eeuwige dood had moeten sterven.” Ik wilde het opzoeken, maar kon het niet vinden. In een antwoord op een vraag van iemand las ik die tekst weer.

Antwoord

Deze tekst is de vinden in het formulier om het Heilig Avondmaal te bedienen.

Redactie Vragenrubriek