Naam en emailadres bij vragenrubriek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat gebeurt er als je je naam en emailadres opgeeft bij het stellen van een vraag? Wordt het antwoord op je vraag dan naar je mailadres gestuurd, of kan iedereen lezen wie de vraag gesteld heeft? Wat is het nut van het eventueel opgeven van je naam en/of emailadres?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Om te voorkomen dat we steeds dezelfde soort vragen moeten beantwoorden, wordt alles online gezet. De naam van de vraagsteller wordt nooit vermeld en blijft anoniem. Vaak is het handig om een emailadres te hebben omdat vragen soms niet helemaal helder zijn, of een toelichting of aanvulling nodig hebben.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

refoweb