Als je iemand ontmoet waar je van houdt, hoe kun je dan zeker weten dat het dé w...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Als je iemand ontmoet waar je van houdt, hoe kun je dan zeker weten dat het dé ware is?

Antwoord

Zie ook de vele andere vragen die er over gaan. Als je iemand ontmoet waar je veel van houdt, dan hoop je ook een relatie te krijgen met elkaar. Je verkeert met elkaar en dan zul je in de loop van de tijd merken dat je of meer naar elkaar toegroeit of meer van elkaar afgroeit. Om te zien of een relatie goed is, dat heeft ook z’n tijd nodig. Dat kun je beslist niet in een korte tijd weten. Daarom is het zo mooi dat je eerst een tijd met elkaar verkeert alvorens je samen gaat trouwen. En als het goed zit, dan krijg je steeds duidelijker het gevoel dat hij/zij de ‘ware’ is.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

relaties