Homofiele gevoelens maar verkering met een meisje

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb homofiele gevoelens, maar ik heb verkering met een meisje. Zij weet dit van mij. We houden veel van elkaar. Soms lopen we wel eens tegen dingen aan die misschien niet mannelijk genoeg zijn, maar toch houden we van elkaar. Lichamelijk voelen we ons tot elkaar aangetrokken, maar ik denk dat dat niet in die mate is waarin andere jongens zich tot hun vriendin aangetrokken voelen. Is het mogelijk dat wij met elkaar trouwen of is het beter om de verkering te beëindigen om te voorkomen dat het later misschien echt fout gaat?

Antwoord

Jullie praten er samen heel eerlijk over en dat is een goede zaak. Toch zou ik ook eens contact opnemen met de "Stichting tot Heil des Volks" met Johan van der Sluis. Hij is zelf homofiel geweest en er van genezen, wat zeker niet bij iedereen gebeurt. Hij kan samen met jou op een deskundige manier zoeken naar een weg om er op een goede manier mee om te gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

geaardheid