Geen aandacht van jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben al een aantal weken verliefd op een leuke jongen die ik al jaren van gezicht ken. Mijn dromen waren mijn toekomst. Nu ik een paar dagen geleden met een groep mee geweest ben en hij ook, merkte ik dat hij weinig aandacht aan mij schonk. Ik heb eigenlijk de moed opgegeven, ook al ben ik echt verliefd op hem. Mijn gedachten zijn: misschien durft hij niet. Heeft u misschien een tip voor mij, zodat ik iets meer kom te weten?

Antwoord

Ik denk dat wanneer je hem ontmoet je gewoon een gezellig praatje met hem moet gaan maken. Veel jongens zijn echt heel erg verlegen en vinden het vreselijk moeilijk om zelf contact met een meisje te zoeken. Dus ga gewoon leuk met hem praten, ook al ben je misschien nog zo zenuwachtig. Stel vooral interesse in hem en ga niet teveel over jezelf kletsen. Laat merken dat je hem aardig vindt door iets leuks over hem te zeggen. Je moet niet meteen de moed opgeven. Het kan gewoon even duren voordat er wat dieper contact is. Veel succes.

Lees meer artikelen over:

verliefdheid