Sterfgeval straf van God

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Is een sterfgeval in de familie een straf van God?

Antwoord

3 reacties
Jedidjas
'De dood is de laatste vijand die tenietgedaan zal worden 'zegt de bijbel
Samanthi
@jedidjas
Daar staat niet dat wij die mieten overwinnen, maar dat Hij die overwint en overwonnen heeft.
Straks zal er geen dood meer zijn en niemand zal zeggen: Ik ben ziek.
Samanthi
Misschien heeft de vragensteller iets aan deze tekst
Romeinen 6

23 Want de bezoldiging der zonde is de dood, maar de genadegift Gods is het eeuwige leven, door Jezus Christus, onzen Heere.

Dus het loon op de zonde de dood, maar van God krijg je door de Heere Jezus het eeuwige leven.
Dan mag je het uitjubbelen dood waar is uw prikkel, hel waar is uw overwinning.