Wachten op de wederkomst

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer komt Jezus terug? Ik ben het wachten zat...

Antwoord

Terug in de tijd

In Richteren 7:12 staat dat er veel kamelen in het tegenkamp van Gideon waren. Ontelbaar. Waarom worden deze dieren specifiek genoemd? Er wordt zelfs gezegd dat het er zoveel waren als het zand van ...
Waar kan ik een verklaring opvragen dat ik in Nederland geen lid ben geweest van een kerkgenootschap? Ik heb dat nodig voor een Duitse werkgever.
3 reacties
De synode van de Ger. Gem. wil een boetedag houden vanwege de seculiere samenleving, maar mijn vraag is: begint men niet aan de verkeerde kant? Van ds. Doornebal lees ik in het boek “Als je eens liefg...