Chaas

Ds. M.F. van Binnendijk / 1 reactie

Vraag

Op de site Chaas.nl zie ik dat er binnenkort workshops worden gehouden in de (gereformeerde) kerk Bolnes in Ridderkerk. Als ik bepaalde artikelen van Chaas lees over bijvoorbeeld Lilith en Lucifer, dan krijg ik heel sterk de indruk dat zulke ideeën niks met het evangelie (gebracht door Christus) te maken hebben en dus ook niet in een christelijke kerk thuis horen. Hoe denkt u daar over?

Antwoord

Met alleen al een blik op genoemde site (sic!), de achtergrond van de auteur en de manier waarop bepaalde mantra's (dertien keer) moeten worden uitgesproken, kan ik je zonder veel woorden zeggen: Bespaar je de moeite om naar Bolnes af te reizen, méér nog: spaar en bewaar je ziel voor een dergelijke (on)geestelijke belasting. Toelichting op de inhoud van het daar geboden materiaal vraagt geen bijzondere kennis, spreekt voor zich en behoeft hier geen uitleg.

Ds. M.F. van Binnendijk,
Rotterdam

Lees meer artikelen over:

occult
1 reactie
Samanthi
Kort en helder antwoord!
Fijn, dit hoeft geen verder uitleg.