Magnetische sieraden

Redactie Refoweb / 5 reacties

Vraag

Ik heb een vraag over magnetische sieraden. Er wordt verteld dat het ziekten zou weren, bijvoorbeeld migraine. Mijn vraag is, is dat eht zo? Zit er geen occulte macht in? Ik zit met de vraag omdat familieleden het willen kopen. Misschien moet ik daar tegen waarschuwen.

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

5 reacties
QuadCoreInside
[sarcasm]
Maar het werkt fantastisch..Het Nederlands elftal kreeg vorig jaar van Wesley Sneijder ook zo'n armbandje cadeau, alleen waren ze die in de finale vergeten om te doen :'-(
[/sarcasm]
blijblij
@QCI
Daar was meer het probleem dat die Spanjaarden, via een bekende dopingdokter, teveel ijzer in hun bloed hadden, waardoor vrijlopen en wegsprinten zo moeilijk ging.
Daniel
De onvergetelijke zanger waar ik even niet op de naam kan komen......, oh ja...Nico Haak. Die maakte reclame in bladen en op TV voor een 'genezende' armband. Plotseling overleed hij en nooit meer iets gehoord over die 'genezende' armband.
Het zal geen kwaad kunnen, maar beter wordt je er ook niet van.
QuadCoreInside
@blijblij:
:-D :-D
MUS
placebo's werken in 40% van de gevallen...
Een simpel onderzoek kan de werking weerleggen of onderbouwen...
Koop ze in ieder geval niet van een (boze) 'geestelijk genezer / leider'.