Roze wolk verdwenen

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Ik heb nu een paar maanden verkering. In het begin leefde ik echt op een roze wolk. Ik was echt verliefd, maar nu is die roze wolk verdwenen en twijfel ik of ik wel van hem houd. Bij hem is dat juist helemaal niet en is de verliefdheid alleen maar toegenomen. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?! Mijn vriend vindt het ook heel moeilijk omdat hij het niet herkent en dus ook moeilijk kan begrijpen...

Antwoord

Beste vraagsteller,

Lastig, hè, als je niet in hetzelfde tempo leeft. Geef elkaar de tijd en de ruimte die nodig is om te ontdekken of je relatie kans heeft om zich te verdiepen. Geniet van het feit dat zijn verliefdheid toeneemt maar neem tegelijkertijd je eigen twijfel serieus. Dat zal veel dubbele gevoelens opleveren. Maar ja, dat hoort bij het verliefd zijn. Je wilt immers uitvinden of je bij elkaar past?

Gode bevolen,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
1 reactie
Schans
Een tip: lees meerdere vragen over relaties, twijfel over gevoel, twijfel in relaties. Die mevr Rots beantwoord heeft. In de antwoorden staan goede tips/advies.

Sterkte hiermee!