Periode van onthouding handmatig overbruggen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag een vrouw haar eigen man handmatig bevredigen om de periode van onthouding te overbruggen en is dat goed voor de beleving van de seksualiteit in het algemeen in het huwelijk?

Antwoord

Wanneer seksuele omgang om welke reden dan ook niet mogelijk is, mag je elkaar zeker ook handmatig bevredigen. Op die manier kun je toch de seksuele verlangens naar elkaar toe uiten en kan de op die manier de seksuele spanning worden opgeheven.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

onthoudingseksualiteit in het huwelijk