Als je vaak aan iemand denkt en die iemand graag wilt tegenkomen, ben je dan ver...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Als je vaak aan iemand denkt en die iemand graag wilt tegenkomen, ben je dan verliefd op diegene?

Antwoord

Ja, dan is een belangrijk kenmerk van verliefdheid dat je steeds aan die ander moet denken denkt en dat je die persoon heel graag wilt tegenkomen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid