Wij (jongen van 18, meisje van 16) hebben ongeveer 10 maanden verkering. We houd...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wij (jongen van 18, meisje van 16) hebben ongeveer 10 maanden verkering. We houden echt van elkaar en dat uiten we ook vaak naar elkaar. We merken van elkaar dat we elkaar al willen strelen op geslachtsdelen. Ook weten we dat we sowieso allebei nog minimaal vier jaar moeten studeren. We weten allebei niet wat we er mee aan moeten. Beginnen we er niet te vroeg mee? Als dat wel zo is, heeft u dan een paar tips om er goed mee om te gaan? We zitten er echt mee...

Antwoord

Jullie vraag is al diverse malen gesteld. Zie voor tips en adviezen de subrubriek “seksualiteit voor het huwelijk”.

Lees meer artikelen over:

seksualiteit voor het huwelijk