Muziekzender SevenFM

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Een vraagje aan Bert Noteboom: Wat vind je van de muziekzender SevenFM (www.sevenfm.nl)?

Antwoord

Beste vragensteller,

Fijn dat je niet vraagt wat ik van de muziek vind maar van de zender! Deze zender is een goed initiatief om zo de zéér diverse gospelmuziek naar de oren van de luisteraars te brengen. Ik hoop dat de zender altijd de Bijbelse lijn vast zal houden; ook in het kiezen van hun artiesten en de uit te zenden liedteksten. Daarnaast ben jij als luisteraar verantwoordelijk voor wat je luistert! Blijf alert!

Hartelijke groet,
Bert Noteboom

Tags in dit artikel:

gospelmuziek