(...) we willen graag een relatie opbouwen met elkaar. Maar het is nog maar drie...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een poosje geleden mijn verkering uitgemaakt omdat ik verliefd ben geworden op een andere jongen. Die jongen die ik erg leuk vind, die vindt mij ook leuk. En we willen graag een relatie opbouwen met elkaar. Maar het is nog maar drie weken geleden dat ik het heb uitgemaakt. Is dat niet een beetje raar?

Antwoord

Helemaal fraai is het niet. Bedenk wel dat de verliefdheid op deze jongen ook eens over zal gaan en dan? Stel jezelf eens eerlijk de vraag dat wanneer  je niet verliefd zou zijn op deze jongen, bij welke van de twee je dan het liefst zou zijn? Ga je alleen af op gevoelens? Andere dingen zoals samen kunnen praten, het geloof delen, elkaar aanvoelen enzv. zijn toch minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering