Vriend is al verloofd

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik wil weten of mijn vriend verloofd is, maar ik weet niet hoe ik daar achter moet komen. Ik denk dat hij verloofd is, maar toen ik het hem vroeg, zei hij nee. Ik wil het zeker weten. Als hij verloofd is wil ik niet meer leven. Ik wil graag dat jullie mij helpen a.u.b.

Antwoord

Het is heel erg vervelend als je het gevoel hebt dat je vriend verloofd is met iemand anders. Hij zegt zelf dat het niet zo is. De vraag is hoe je daar nu achter moet komen.

Van wie heb jij dit gehoord? Die persoon die het jou gezegd heeft, weet er dus kennelijk meer van. Aan die persoon zou ik dus vragen hoe hij/zij dit weet en zo zou ik proberen dit traject "terug te lopen".

Stel dat blijkt dat jouw vriend inderdaad verloofd is. Dat is dan natuurlijk een enorme teleurstelling voor je, maar wees dan maar opgelucht dat je het nu weet, want met zo iemand zou ik nooit nog maar één stap verder willen gaan.

Ga geen eind aan je leven maken, kom nou. Dat is zo iemand toch niet waard dat jij dan een eind aan je leven zou gaan maken!! Bovendien maken heel veel mensen teleurstellingen mee op het gebied van de liefde en stel je voor dat al die mensen dan een eind aan hun leven zouden maken. Wie weet wat voor een lieve man er nog voor je is weggelegd!

Natuurlijk is dat op dit moment heel erg moeilijk voor je en ga er dan ook met iemand over praten, dat lucht al heel erg op, maar doe jezelf in ieder geval niets aan.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering