Zaterdagavondbesteding, hoe? Wat? Kun je op zaterdagavond weggaan om op de juist...

Ds. J. Bos / Geen reacties

Vraag

Zaterdagavondbesteding, hoe? Wat? Kun je op zaterdagavond weggaan om op de juiste manier je op de zondag voor te bereiden?

Antwoord

Beste vrager,

Ik weet niet goed wat ik met deze vraag aan moet. Het klinkt mij als een vraag naar de bekende weg. Een vraag die om bevestiging vraagt van wat zelf al geweten wordt. Je op de zondag voor te bereiden door stil te wezen is een kostbaar goed ( Psalm 62: 2 onberijmd). De Heere wil in die weg, om Christus wil!, Zijn zegen doen ervaren.

Met hartelijke groet,
Ds. J. Bos

Naschrift redactie: Zie verder ons zoekprogramma m.b.t. vragen over de zaterdagavondbesteding.