Erge haargroei

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb al jaren een soort schaamtegevoel voor wat betreft mijn lichaam. Als ik naar andere meiden kijk zijn ze allemaal mooi, terwijl ik overal erge haargroei heb. Door het scheren raakt mijn huid geïrriteerd. Het gaat hierbij voornamelijk om de bikinilijn en schaamheuvel. Is dit normaal? En wat kan ik hieraan doen?

Antwoord

De een heeft nu eenmaal meer last van haargroei dan de ander. Zo hebben vrouwen  met donker haar vaak meer last van haargroei dan vrouwen met blond haar. Daar zit individueel best wel veer verschil tussen. Je zou ook eens contact kunnen opnemen met een schoonheidsspecialiste en haar advies vragen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

beharing