Meer te weten komen over homoseksualiteit

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik wil graag meer te weten komen over het begrip homoseksualiteit. Zou u mij boekjes, folders of wat dan ook kunnen aanraden. Ik ben er namelijk zelf heel erg mee bezig!!

Antwoord

In iedere christelijke boekhandel zijn er boeken te vinden over dit onderwerp. Neem anders contact er over op met je predikant of voorganger, hij zal er ook zeker goede boeken over hebben.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

geaardheid