Waar komt de behoefte aan zelfbevrediging vandaan?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Waar komt de behoefte aan zelfbevrediging vandaan?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Seksuele gevoelens zijn best wel sterke gevoelens die te vergelijken zijn met de behoefte aan eten, drinken en slapen. Dat geldt voor een man meestal nog weer sterker dan voor een vrouw. En zeker als er geen gelegenheid (meer) is tot seksuele omgang, dan kan de zelfbevrediging een soort van ‘noodoplossing’ zijn om zo toch van die oplopende seksuele spanning af te kunnen komen.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

zelfbevrediging