Ik ben gek op een jongen van 22. Maar nou weet ik dat hij ook op mij is. Ik weet...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben gek op een jongen van 22. Maar nou weet ik dat hij ook op mij is. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Hij is nu op vakantie, maar ik weet niet hoe ik moet doen als hij terugkomt. Ik heb al met hem gebeld. Hij zegt dat hij heimwee heeft naar mij, maar ik mis hem eigenlijk helemaal niet zo erg. Als hij dan verkering vraagt, wat moet ik dan doen? Een 15-jarig meisje.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Je schrijft dat je gek bent op een jongen van 22 en tegelijkertijd mis je hem eigenlijk helemaal niet zo erg. Dat klinkt wel erg tegengesteld. Weet je nu zelf wel wat je wilt? Wil je wel of geen verkering met hem? Je zou als hij terug is, ook eerst even een tijdje gewoon vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan en kijken wat het dan wordt. De grote vraag van het krijgen van verkering hoeft toch niet meteen te worden gesteld of te worden beantwoord.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid