Als au pair naar Schotland

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben 15 en wil graag in de volgende zomervakantie au pair gaan (om Engels te leren) in Schotland, omdat het daar christelijk is. Maar hoe kom ik aan zo'n adres en aan iemand met ervaring in dat gezin?

Antwoord

Beste vragensteller,

Je kunt hiervoor het best je eigen school inschakelen. Meestal heeft die contact met en/of adressen van organisaties die zich hier mee bezig houden. Ze kunnen ook achterhalen hoe betrouwbaar een organisatie is en of het wellicht mogelijk is via een kerkelijk uitwisselingsprogramma bij een gezin in Schotland terecht te komen. Je zou eventueel naar ervaringen van anderen kunnen vragen op ons forum.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

aupairbuitenland