Vriend is nog nooit bewust klaar gekomen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb nu een jaar verkering met een jongen. Ik worstel eigenlijk met een probleem. Mijn vriend is nog nooit in zijn leven bewust klaar gekomen. Hij heeft er niet echt interesse in en hij kan het ook niet. Tijdens zijn slaap krijgt hij wel eens een zaadlozing (maar dat gaat dan onbewust). Ik ben op zich wel blij dat hij niet steeds aan seks denkt, alleen ik maak me er wel zorgen over. Stel, we zijn straks getrouwd en hebben gemeenschap met elkaar en hij kan niet klaarkomen. Heeft u misschien enig idee wat dit kan betekenen en wat de oorzaak hier van kan zijn?

Antwoord

Het feit dat hij tijdens zijn slaap wel een zaadlozing heeft, wil zeggen dat het allemaal wel goed functioneert. Krijgt hij wel een erectie? En is hij verder ook normaal mannelijk gebouwd? Dat wil zeggen dat hij de baard in de keel heeft en dat hij haargroei op zijn lichaam heeft? Als dat er allemaal wel is, dan zit het wel goed. Als het lichaam niet echt mannelijk is geworden, zou ik zeker naar de dokter gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

zaadlozing