(...) Is het vreemd dat het verliefde gevoel er soms niet is? En mag je naar and...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb nu ruim een half jaar verkering met een jongen van 20! Is het vreemd dat het verliefde gevoel er soms niet is? En mag je naar andere jongens kijken en daar wat van gaan denken?

Antwoord

Dat verliefde gevoel wordt sowieso minder als je eenmaal samen verkering hebt. Bovendien heeft het ook met andere factoren te maken. Als je druk bent of wat somber, voel je die verliefdheid/liefde ook minder. Je mag in ieder geval nog niet naar andere jongens kijken, dat is niet fair. Of je gaat voor deze relatie en dan kijk je niet naar andere jongens. Of je maakt het uit en dan mag je weer naar andere jongens kijken. Maar wees je er wel van bewust dat je geen volmaakte jongen zult hebben en dat er altijd wel eens dingetjes zijn die je eigen vriend niet heeft en andere jongens weer wel.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering