Kun je zeggen dat God van alle mensen houdt?

Ds. J. van het Goor / Geen reacties

Vraag

Kun je zeggen dat God van alle mensen houdt? Kun je zeggen dat God niet van alle mensen houdt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Houdt God van alle mensen? Met het oog op de tekst Johannes 3:16 zeg ik ja. Want de Heere wil niet dat iemand verloren gaat, maar dat ze allen tot bekering komen. Het is de liefde waarin God alles geeft, zelfs Zijn eigen Zoon.

God houdt niet van mensen als ze in de zonde blijven. Dan kan het niet anders dan dat Zijn toorn ontbrandt. In Zijn liefde klinkt het zondaren tegemoet: Bekeert u en leeft!

Ds. J. van het Goor

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Rijssen
  • Status:
    Inactief

Tags in dit artikel:

Gods liefde