De Catechisant van ds. Pieters

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Ds Pieters, waar is uw (De Catechisant) website gebleven? Hier stonden nog wel eens stukjes die ik kon gebruiken (net als de Catechisant zelf).

Antwoord

Weet ik niet. Het was in beheer van "Om Sions Wil", voor zover ik weet. Maar ik ben bezig een eigen website te openen/te starten. Daarop zal het een en ander staan.

Ds. W. Pieters

Naschrift redactie: deze zijn inmiddels te vinden op de site van de dominee: http://dspieters.refoweb.nl