Als je verkering hebt en je zoent met een ander, ga je dan vreemd?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Als je verkering hebt en je zoent met een ander, ga je dan vreemd?

Antwoord

Dat hangt er van af in welke context die zoen staat. Kijk ,als je iemand anders ontmoet of iemand anders slaagt bijvoorbeeld voor een examen, dan is een ‘gewone’ zoen geven heel normaal. Maar als je met iemand gaat staan zoenen, zoals je met iemand zoent met wie je een relatie hebt, valt het wel onder vreemdgaan. Dat kan niet. Hoewel het nog wel van een andere orde is als met iemand anders naar bed gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering