Bijbels dagboek gezocht

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij hebben de serie dagboeken van Alpha tot Omega (4 delen) bijna uit. Zijn er meer dagboeken waarin de Bijbel  echt van hoofdstuk tot hoofdstuk besproken wordt?

Antwoord

We krijgen regelmatig dit soort vragen binnen. Maar dit zijn geen vragen voor onze panelleden. Dit kan beter door een uitgever beantwoord worden. Dat is dus de kortste route: even deze vraag mailen naar de betreffende (of een andere christelijke) uitgever.