Lichaamsbeharing weghalen

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Ik heb een vraag over lichaamsbeharing. Ik ben van mening dat de Heere de mens volmaakt geschapen heeft. Dus dat Hij alles met een reden heeft gedaan. Maar om me heen zie ik meiden die hun lichaamsbeharing weghalen (benen en oksels). Ik vraag me af: hoe kijk je hier naar vanuit een christelijk oogpunt?

Antwoord

Onder de tag 'Beharing' is daar meer over te lezen.

3 reacties
Boanerges
Alles wat over dit onderwerp gezegd kan worden is “eigen interpretatie” Het wel of niet verwijderen van lichaamsbeharing is mode gevoelig en er worden geen bindende christelijke aanwijzingen daaromtrent gegeven. Doe dus vooral wat je zelf goed of mooi vind.
Samanthi
Ik zie vooral mannen beharing op hun gezicht weghalen, iedere dag ;+)
kip
vragensteller
volmaakt geschapen
in de zondeval alles kwijt gerakt

sommige hebben kale plekken,of vrouwen een baard of/en snor
sommige halen t weg
andre zeggen t heeft zo moeten zijn.....
k zou zeggen haal weg wat u in de weg zit.

ik ken n vrouw die haar snor moest laten staan van har vader,want dat heeft zo moeten zijn. ze had n groot complex.
maar vader schoor zich dagelijks,n baard was ''uit de boze''

joh 'volmaakt in Hem zit vanbinnen