Nieuwe aarde foutloos

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Na de schepping is het fout gegaan met de mensheid, ondanks dat God alles goed had gemaakt. Nu wordt ons, als we geloven, een toekomst beloofd na onze dood waarbij alles goed zal zijn, vrede, liefde, blijdschap enzovoort. Als het de eerste keer fout is gegaan bij twee mensen, wat is dan de garantie dat het op de nieuwe aarde niet fout zal gaan met wellicht miljarden mensen?

Antwoord

Zie voor het antwoord de artikelen onder de tag 'Nieuwe hemel en aarde'.

1 reactie
Samanthi
De garantie ligt in de Heere omdat Hij dat belooft.