Verslaving = demon ?

Redactie Refoweb | Geen reacties | 05-01-2021| 13:55

Vraag

Waarom is een verslaving een demon?


Antwoord

In sommige kringen wordt een verslaving gezien als een demonische bezetenheid. Onderstaande artikelen geven daarop een andere visie:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/15171/demonie-of-verslaving/

www.refoweb.nl/vragenrubriek/2280/verslaafd-aan-pornografie-en-zelfbevrediging/

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2816 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Betekenis van een droom

Graag wil ik u het volgende voorleggen. Ik worstel erg met de betekenis van een droom die ik had in de nacht van de Eerste op Tweede Kerstdag. Als ik er aan terugdenk word ik een beetje angstig. Ik he...
Geen reacties
04-01-2012

Gereformeerde Kerk versus Gereformeerde Kerken vrijgemaakt

Wat is het verschil tussen Gereformeerde Kerk (GK) en de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt (GKv)?
Geen reacties
04-01-2019

Ik geloof niet

Ik ben christelijk (Hervormd) opgevoed. Ik heb bijna drie jaar een vriend en ben nu 19 jaar. Mijn vriend is niet gelovig en ik ook niet. Ik heb het er vaak over met mijn vriend, want tot nu toe heb ik...
16 reacties
04-01-2013
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag