Vaccinatieplicht coronavirus

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

1. Is het bijbels verantwoord om een vaccinatie Covid-19 te nemen?

2. Mogen verpleegtehuizen waar ik werkzaam ben mij verplichten om te vaccineren tegen het coronavirus? Ik wil het niet, wat kan het gevolg zijn?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Er zijn er eerder diverse antwoorden gegeven over vaccineren in het licht van de Bijbel.

Daarnaast heeft de RMU twee filmpje online gezet over een mogelijke vaccinatieplicht en wat de gevolgen kunnen zijn als je deze vaccinatie weigert:

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

coronavirusRMUvaccinatie