Uitgestelde ongesteldheid

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben in augustus voor het eerst ongesteld geworden. En ik ben nog steeds niet voor de tweede keer ongesteld geworden en het is nu oktober. Maar ik heb wel veel buikpijn en dat had ik voordat ik voor het eerst ongesteld ben geworden ook iets van twee maanden ofzo.

Antwoord

In dit artikel lees je van iemand met hetzelfde probleem. Misschien heb je daar wat aan.

Bekijk ook eens alle andere vragen en antwoorden over menstruatie.

1 reactie
Droppie
Kan je ook aan je moeder vragen als je die nog mag hebben!