Inactieve pil

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Kan een pil inactief worden als je die neemt met een glas water waar nog een beetje sop in zit of een druppel schoonmaakmiddel? Wordt dan de pil inactief in je buik of bij het innemen?

Antwoord

Om heel eerlijk te zijn, weet ik het antwoord niet. Het is mij niet bekend, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de pil inactief wordt bij een beetje sop.

Met vriendelijke groet,
José de Jongh