Verliefdheid tonen aan familie

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Stel, je vindt een jongen of meisje leuk (in de zin van: je voelt meer voor die persoon), hoe vertel je zoiets dan aan dierbaren in je familie?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Een korte vraag en ook erg algemeen geformuleerd. Ik neem aan dat diegene die de vraag stelt verliefd is geworden op een aardige jongen of op een lief meisje. Dan is het toch al snel “waar het hart vol van is, daar loopt de mond van over”? En wat dacht je, zouden je dierbaren niet aan je zíén dat je verliefd bent door bijvoorbeeld je lichte lopen, je stralende ogen, je manier van praten? Stel maar gauw voor, dat je hem of haar een keer meebrengt naar huis! Of laat eerst een leuke foto zien die je ongetwijfeld op je telefoon hebt staan, of op een andere manier bij je draagt.

Succes ermee!
Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

verliefdheid