Dwalingen van Jehova's Getuigen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat zijn de 3 dwalingen van de Jehova's Getuigen en waarom?

Antwoord

Die zijn te halen uit de meer dan 30 artikelen over het Wachttorengenootschap die op deze site staan. Gebruik daarvoor de zoekfunctie.

1 reactie
Jedidjas
Ooit eens gehoord van een ex jehova dat de enige manier om te overtuigen is absoluut NIET de discussie aan te gaan, maar te getuigen wat God in je leven gedaan heeft en eigenlijk het roer over te nemen in het gesprek door dat getuigenis . Tegenwoordig doe ik dat ook, heel spannend, maar beide keren meegemaakt dat de Heere erin mee kwam en ik de kans pakte die God aanbood om het stokje over te nemen en te getuigen.

deze website is opgesteld door exjehova getuigen
https://wachttorenkijker.wimdegoeij.nl