Morning-afterpil gebruikt in het verleden

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Laatst had ik het met een vriendin over het plegen van abortus. Het gesprek kwam toen bij de morning-afterpil. Dat dit ten diepste ook moord is in vergelijking met abortus. Dit trof mij diep, omdat ik in het verleden ook de morning-afterpil heb gebruikt na een turbulent leven. Bij de definitie van de morning-afterpil staat: stelt de ovulatie uit, waardoor er geen eicel is om bevrucht te worden. Klopt dit?

Antwoord

Alle relevante artikelen staan onder de tag 'Morning-afterpil. (Te vinden via de zoekfunctie).