Hardlopen met hersentumor

Redactie Refoweb / 5 reacties

Vraag

Ik ben een 40-jarige vrouw en heb nu tien jaar een hersentumor. Op dit moment is alles rustig en gaat het best goed met mij. Ik zou graag aan mijn conditie werken en wil gaan hardlopen. Is dit goed voor mij of kan ik dat beter niet doen?

Antwoord

Ik ken geen redenen waarom dat niet zou mogen.

Met vriendelijke groet,
José de Jongh-van Hoof

5 reacties
K80
Is toch een vraag die je beter aan je arts kan vragen?
Neem aan dat je onder controle staat.
kip
uw arts kan dat toch weten?
en u kan het alleen beleven wat u hoofd wel of niet aankan.
Gracious
Heel veel sterkte toegewenst!
PaulP
Vreemd dat ik dit soort vragen hier moet lezen, iemand kan van een afstand toch niet weten wat jij wel of niet kan?
Je hebt een huisarts en anders artsen in het ziekenhuis die je behandelen, en die je persoonlijk kennen, die hier heel bewust en gericht antwoord op kunnen geven.
Naturel
Soms , nu dus, verbaas ik me over de vragen hier .
Dit heeft toch niet zoveel met christelijk geloven te maken
Ik zou een arts/specialist raadplegen waar u onder behandeling bent
Hij/zij heeft uw dossier en kan een beter antwoord geven dan iemand aan de andere kant van het scherm die uw situatie niet kent