In de prak

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik zit behoorlijk in de prak want een heel geliefd persoon van mij is vreemdgegaan. Wat moet ik doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Niet wat móet je doen, maar wat kún je doen? Je te algemene vraag over de geliefde persoon roept bij mij eerst eveneens vragen op. Want gaat het om degene met wie jij een liefdesrelatie hebt? Of betreft het een vriend/vriendin, kennis, familie? Jouw verhouding tot de ‘dader’ maakt nogal wat uit voor jouw eventuele reactie. En meestal kun je, behalve voor iemand te bidden, niet veel meer dan waarschuwen of zo nodig gepaste afstand te gaan bewaren.

Ik laat het hierbij, voordat ik ga speculeren. Schrijf me nog eens -met uitleg erbij- als je een gerichter antwoord wilt!

Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.