Bijbelteksten uit mijn hoofd leren

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zou graag meer en systematischer Bijbelteksten uit mijn hoofd willen leren. Ik vind het echter erg lastig om te bepalen welke teksten ik uit mijn hoofd ga leren. Ik wil enerzijds voorkomen dat ik heel selectief met de Bijbel om ga en het anderzijds ook behapbaar houden. Heeft u suggesties en bestaan er wellicht lijstjes o.i.d. met belangrijke Bijbelteksten om uit het hoofd te leren?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl